Thursday, October 15, 2009

Farvel Norge, hola Bolivia

UKAS DIKT NR 3

«Farvel Norge, hola Bolivia»

av Marianne og Sofie aka diktern 1 og diktern 2


Ja, kom alle sammen, bli med

gjennom bloggen vil dere få se.

Et ukjent land langt av sted

skummelt er det, men heldighvis ble vi sendt ut med fred.


adios


Siste uka hjemme var intens

følelser, spenning, tanker og farvell til hver vår «jens».

med undervisning og mye bra input og futt

Gud, venner, kjærlighet og Jesus gav oss krutt.


bye


hvor ble av tiden til å sove?

reisefeberen tok over kan vi love

hva skjer? morning, kveld..

farvell?

peiling er noe vi ikke har

er jeg klar?

jeg undres i søvne - estoy poco loco?

ciao ciazzzzzzz....


Rrrrrriiing, jeg skrur på lyset, kl er presis 03.15 tirsdag 13 oktober.

Varmt under dyna, kaldt i rommet, jeg må opp, det er det eneste jeg vet.

slumre er uaktuelt, jeg må opp!

Pass, billett, vaksinekort, reiseforsikring, penger og magetaske - chek!

For noen morratryner jeg møter på flyplassen, matpakka i hånda, innsjekking ferdig, FARVELL!


Fortiden er bak oss

nye inntrykk kommer som en foss.

Mr. Kristen ble heldigvhis med

Hele Kåffateam roper yeah!


ha det - det er boarding!


Inn på fly, sikkerhetsbelte på, digg med korte bein

udigg med lange!

snork, snork, mat, mat, film, film, do, do

digg å sitte langt fra

udigg å sitte like ved!


Auf widersen



Fredrik er reiseleder

Sofie er ferdig med reisefeber

Kristin knipser

Thors fikser

Maria har anitbac på hjernen

Men vi savner deg Erik, en del av kjernen.


Solveig får ikke sove

Marianne har blitt dåve- (ndyr.)

Olav spiser alle rester

Mens Håkon filmer tester

Hanna har kontrol

RK ble ikke tatt i toll


23 timer venting i Sao Paulo er lik

søvn, god frokost på hotell Matiz!!!


No comments:

Post a Comment